Jolidon

Brandul JOLIDON a fost lansat în primăvara anului 1993, în inima Transilvaniei – Cluj-Napoca, România. Primele piese de lenjerie au fost realizate într-un atelier care avea inițial doar 3-4 mașini de cusut – minimum necesar pentru a lucra lenjerie, acest atelier devenind, pe parcursul celor 27 de ani, o fabrică ale cărei dimensiuni intimidează orice producător de lenjerie din Europa.

JOLIDON este prezent în peste 50 de țări din întreaga lume, în timp ce în România activează prin propria rețea de retail, cuprinzând peste 60 de magazine fizice, dar și printr-o rețea de clienți business. Odată cu lansarea magazinului online în 2012, JOLIDON și-a crescut prezența și notorietatea pe piața autohtonă, atrăgând astfel noi segmente de piață. Paleta de produse JOLIDON a fost constant dezvoltată și extinsă, acoperind o varietate largă de nevoi și preferințe în materie de design și funcționalitate.

Anul acesta, JOLIDON, brand românesc de lenjerie intimă și costume de baie, recunoscut la nivel internațional, sărbătorește 27 de ani de la fondarea sa în 1993, mai mult de un sfert de secol în care a creat un univers definit de creativitate, calitate și confort. Brandul s-a inspirat mereu din preferințele și nevoile femeilor și bărbaților, precum și din trendurile internaționale din industria lenjeriei.

Valorile cheie ale brandului - designul modern și funcționalitatea produselor - au fost exprimate în fiecare colecție pe parcursul celor 27 de ani, păstrând în același timp un efect de surpriză și de „dragoste la prima vedere (și purtare)”. JOLIDON a căutat mereu să surprindă spiritul seducător al fiecărei femei, să îi descrie feminitatea prin design, să o încurajeze să își iubească formele corpului și frumusețea unică, creând piese de lenjerie elegante și seducătoare. Expresia „Créateur de désir”, care însoțește acum numele JOLIDON, pune în lumină exact această idee, atât ca designer de lenjerie, cât și ca producător.

Cu o experiență importantă și un „savoir faire” impresionant pentru cei din industrie și pentru clienții săi, JOLIDON a investit mereu, pe parcursul celor 27 de ani, în evoluția continuă a tehnologiilor sale și a designului de produs, marcând un progres continuu în dezvoltarea de produse inovatoare. Ca o recunoaștere oficială, în urma unui studiu realizat de Revista Biz în octombrie 2017, „Top 100 cele mai puternice branduri românești”, JOLIDON s-a situat pe primul loc la categoria ”Mărci de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii” pe piața din România. De asemenea, în 2019 brandul a fost premiat în cadrul evenimentului Elle Style Awards, de către publicul și juriul revistei Elle Romania ca fiind brandul cel mai important în industria românească a modei (Best Fashion Brand Award).

Câștigătorul Concursului TEILOR