Alexandru Simedru

SIMEDRU & CACTUS THE BRAND

Alexandru Simedru absolvent al Universității de Artă București, Specializarea Design Vestimentar, propune o nouă viziune asupra societății contemporane și o redefinire a comportamentelor umane, cu ajutorul hainelor.
Brandul este un manifest artistic-cultural asupra identității omului în epoca digitală și o critică adusă societății de consum.
Itemurile în proporție de 80% sunt unisex, dorind să se sublinieze egalitatea dintre sexe și dărâmarea preconcepțiilor legate de sexualitate.
Piesele vestimentare îmbină moda street-style cu o parte importantă din istoria costumului, aducând în prim plan o antiteză dintre actual și istorie. Brandul dorește a crea o punte de legătură între generații și redefinirea ideii de luxury.
Itemurile principale sunt hanoracul și piesele sport la care se apelează zilnic, în societatea actuală. Item-urile capătă o altă identitate, ele devin piese statement și opulente, dar rămân în același timp comode și ușor de purtat. Siluetele sunt remodelate în proporții ciudate, statuare. Arta urbană se îmbină armonios cu rafinamentul creând un efect de unitate.
Brandul se axează în principal pe colecții conceptuale, cu mesaje directe asupra societății, având în același timp diverse colaborări cu alte branduri pe partea comercială, cum este Cactus The Brand.

Cuvinte cheie: oversized, young, street style, urban, unisex, sport

Nou În Secțiunea Arhitectură

Romanian Creative Week propune un veritabil festival de arhitectură ce se va desfășura de-a lungul tuturor celor 5 zile ale RCW