3

Personal branding blueprint

7–8.11
2025
Personal branding blueprint Personal branding blueprint

Profesor: Alexandra Crăciun, Specialist în branding personal si de business

Data: 7–8.11.2025

Ore: Vineri ora 17:00 – 20:00 / Sâmbătă ora 10:00 – 13:00 și 15:00 – 19:00

Locația: va fi anunțată înainte de curs

Premise

Într-o lume în care oricine are acces la resursele necesare pentru a-și construi un Brand Personal în mediul online, cum ne diferențiem? Cum ne găsim drumul într-o lume atât de tulbure? Mai mult, cum rămânem autentici și cum păstrăm echilibrul dintre viața personală și cea profesională într-un mediu în care suntem invitați (direct sau indirect) să fim cât mai activi, prezenți și să ne demonstrăm „existența” prin postări cât mai dese („Dacă nu ești pe Facebook, nu exiști”). 

Brandurile personale necesită o abordare intensă, delicată și foarte apropiată de sinele autentic al persoanei căreia urmează să i se facă branding. Premisa acestui training este că pentru ca o strategie de branding personal să funcționeze pe termen lung, trebuie să existe o aliniere între interior și exterior, fără ca strategia să fie un construct artificial și lipsit de autenticitate. Prin urmare, vom învăța cum să aliniem aceste aspecte pentru a avea coerență și pentru a evita auto-sabotajul inconștient. 

Vom răspunde la întrebări precum: Ce înseamnă un brand personal? Cum îl construim? Cum se manifestă el în mediul online? Avem nevoie de un logo? Avem nevoie de o identitate vizuală realizată în mod profesionist? Cum arată o identitate profesională? Cât de des „trebuie” să postăm pe rețelele sociale? Facem reel-uri dacă nu ne plac?

Structură

  • La ce ne referim când spunem „Brand personal”? 
  • Studiu de caz. 
  • Ce îți dorești de la brandul tău personal? 
  • Unde ești acum? 
  • Despre fotografiile profesionale. 
  • Despre textele descriptive. 
  • Despre website. 
  • Cum să fii prezent în mod coerent pe rețelele sociale. 

Preț: 1500 RON

Înscrierile vor începe în 26 septembrie, pe pagina iabilet.ro

Lector

Alexandra Crăciun

Alexandra Crăciun lucrează de peste 15 ani în comunicare și branding. Ea a contribuit la conturarea multor branduri personale, nume pe care cel mai probabil le-ați întâlnit pe ecranele de televizor sau în Social Media. Alexandra a creat acest workshop pe baza modului în care Social Media și comunicarea s-au dezvoltat din 2007 (de când activează) până în prezent, ceea ce a dus-o la următoarea concluzie: brandurile personale există, indiferent dacă alegem sau nu să le acordăm atenție. Ele există independent de noi, prin toate acțiunile pe care le facem. Cu toate acestea, a le privi strategic, cu atenție, și a direcționa corect atenția publicului nostru este un pas firesc în lumea în care trăim astăzi.

Alexandra Crăciun nu a fost niciodată angajată în mod clasic. Cariera ei a început cu un client pe Social Media (pe vremea când Social Media arăta complet diferit) și de acolo și-a construit un portofoliu de clienți, devenind freelancer, apoi antreprenorul propriei agenții de publicitate și, în prezent, consultant. În 2010, a absolvit Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor – secția marketing și a urmat un master în Publicitate. În paralel cu studiile universitare, la 24 de ani, avea deja primul angajat, iar la 28 de ani avea o agenție de publicitate în toată regula. A închis agenția și s-a înscris la facultatea de Istoria și Teoria Artei, rămânând consultant pentru un portofoliu extins de clienți sub brandul BEAM.

În prezent, ea deține multiple roluri:

  • Pentru clienții BEAM, este director de creație, management de proiect și management de brand.
  • Este scriitor și are două cărți publicate.
  • Are propriul podcast, numit „OFF the BEAM”.
  • Este business coach.

Puteți afla mai multe despre ea pe:

www.workwithbeam.com și www.alexandracraciun.ro.